Zpětná vazba ze strany zaměstnanců


Získávání zpětné vazby je jedním ze základních pilířů systému řízení kvality na MENDELU. Je jedním z prvků celého systému a doplňuje tak například vnitřní hodnocení kvality, hodnocení studijních programů, mapování procesů aj. Zpětná vazba získávaná od zaměstnanců představuje příležitost pro vedoucí hodnocených pracovišť získat názory, nápady a připomínky zvenčí, od přímých uživatelů jimi poskytovaných služeb. Nejde o dotazníkové šetření, i když využívá metody dotazníku. Jeho první část, obsahující uzavřené otázky, může v případě dostatečného počtu odpovědí pomoci zjistit informace o vnímání pracoviště jinými zaměstnanci. Druhá část pak slouží k otevřenému vyjádření návrhů k zefektivnění činnosti pracoviště.

 

Jaký je smysl hodnocení pracoviště?

Nejde o hodnocení pracoviště, ale o možnost vyjádřit míru spokojenosti se službami, kterých jste u daného pracoviště využili. Smyslem je dát vedoucímu tohoto pracoviště zpětnou vazbu o tom, jak jste byli spokojeni a poskytnout mu relevantní náměty a nápady k rozvoji pracoviště.

Jak a kterým pracovištím tedy mohu zpětnou vazbu poskytnout?

Zpětnou vazbu můžete poskytnout prostřednictvím on-line formuláře (chcete-li dotazníku), který je zvlášť vytvořen pro každé pracoviště. Seznam pracovišť a odkazy na jednotlivé formuláře jsou dostupné ZDE.

Mohu dotazník vyplnit opakovaně?

Rozhodně ano. Vaše vnímání spokojenosti se může měnit v čase nebo s ohledem na druh služby, kterou právě využíváte. Dotazníky tak můžete vyplnit opakovaně a kdykoliv v průběhu roku. Množství vyplněných dotazníků má vliv na možnost statistického vyhodnocení uzavřených otázek.

Co se děje s odeslaným dotazníkem?

Dotazníky jsou on-line k dispozici vedoucím hodnocených pracovišť, kteří je průběžně vyhodnocují.Veškeré konstruktivní návrhy a připomínky slouží jako zdroj při tvorbě plánů rozvoje a zlepšování činnosti pracoviště.

Jaké informace shromažďuje Oddělení kvality a rizik?

Oddělení kvality a rizik shromažďuje informace o množství získaných vyplněných dotazníků v rámci jednotlivých pracovišť a informace o realizovaných změnách a opatřeních. O principech zpětné vazby ze strany zaměstnanců informuje např. ve zprávě o vnitřním hodnocení kvality a jejích dodatcích, výroční zprávě o činnosti nebo sebehodnotících zprávách pro akreditace.

 

<< <  Červen 2021  > >>
PoÚtStČtSoNe
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Oddělení kvality a rizik

KANCELÁŘ

  • Zemědělská 1, 613 00 Brno
  • budova A, 2.NP, dv. č. N2013
  • Rektorát

KONTAKT